diumenge, 28 de novembre del 2021

Exitós concert de Santa Cecília

"Amb la música en viu compartida ens fem solidaris amb els més vulnerables" [Clara del Ruste]

El dimecres 24 de novembre va tenir lloc a l'Aula Polivalent del conservatori el tradicional concert de Santa Cecília, a càrrec de professorat de l'escola. El concert es va fer a benefici de l'organització Open Arms.













dissabte, 27 de novembre del 2021

Jornades de treball de la Coral Jove del Conservatori

El cap de setmana del 20 de novembre, la Coral Jove va fer dos dies de treball intensiu a la Conreria per assajar de cara als propers concerts. També va rebre classes de la professora de cant Marisol Muñoz.





dilluns, 22 de novembre del 2021

CONCERT DE SANTA CECÍLIA

Dimecres 24 de novembre celebrarem el Dia de la Música amb el Concert de Santa Cecília

Com sabeu, el nostre centre organitza aquesta activitat amb caràcter benèfic i per això s'ha establert una aportació solidària de 10 euros en concepte d'entrada. 

 

Els beneficis de la taquilla d'enguany aniran destinats a Open Arms, organització que té com a missió principal protegir la vida de persones abandonades en aigües internacionals que fugen de conflictes bèl·lics, de la persecució i la pobresa i que col·labora en terra ferma amb equips sanitaris i de recerca per afrontar emergències que necessitin resposta immediata. + info a www.openarms.es

 

El concert es realitzarà a l'Aula Polivalent a les 20h i les classes se suspendran a les 19.45. L'alumnat afectat per la suspensió de l'activitat lectiva té una plaça garantida en l'esdeveniment sense haver de fer l'aportació solidària.

 

Per assistir al concert caldrà formalitzar la reserva (una per cada assistent) a través del formulari que s'enllaça a continuació  https://forms.gle/bfvFoGYMNj7PXFvWA El donatiu en concepte d'entrada es dipositarà a una urna que se situarà en l'accés principal de la Sala Polivalent.

 

En aquesta edició podrem gaudir de les actuacions de Clara del Ruste i Emili Brugalla, Toni F. Godayol, Jaume Fàbregas, Marta Rodrigo i Joan Josep Gutiérrez, Artur Regada, Ester Lecha, i Lourdes Pérez Molina amb la col·laboració especial de Lluís Pérez Molina.




 

dilluns, 15 de novembre del 2021

La Coral Jove del Conservatori actuarà a Terrassa

El dissabte 27 de novembre, a les 18 hores, la Coral Jove del Conservatori de Sant Cugat actuarà a l'Auditori de Terrassa, al costat de la Coral Nova Ègara, dins del cicle Terrassa Ciutat Coral.


La Coral Jove del Conservatori de Sant Cugat està integrada per estudiants del mateix conservatori en la franja d'edat d'entre 20 i 25 anys. La coral es va fundar el setembre de 2018 com a prolongació directa de la línia coral ja existent a la institució. 
El novembre del 2018 va guanyar el Primer premi, el Premi del públic i el Premi a la millor interpretació d'una cançó asturiana al Certamen Coral Villa de Avilés. El 2019 va rebre el Tercer premi al Certamen Coral Fira de Tots Sants de Cocentaina. Ha actuat al Petit Palau de la Música, a l’Acadèmia de Belles Arts de Sabadell, a Sant Llorenç d’Hortons i al Cicle de Música Sacra del monestir de Sant Cugat. 
Dirigeix Raimon Romaní, titulat en composició i direcció d'orquestra i professor a l'Escola Municipal de Música Victòria dels Àngels i Conservatori de Sant Cugat.


Imatge del curs 2017-2018

ENTRADES







REPERTORI

Verbum caro factum est - Hans Leo Hassler (1562-1612)

Dadme albriçias hyos d’Eva – Cançoner d’Uppsala (anònim S. XVI)

As torrents in summer - Edward Elgar

Gute Nacht – Robert Schumann (1810 – 1856) (solista: Paula Torres)

Ave maris stella – Javier Busto (*1949)

Esta tierra – Javier Busto (*1949) / text: Francisco Pino

Muntanyes de Canigó (tradicional catalana) – arr. Nadal Puig

Ton pare no té nas (tradicional mallorquina) – arr. Baltasar Bibiloni

Mare, vull casar-me (tradicional d'Alacant) (premi FCEC 2019) – arr. Sergi Bosch